Op Bevrijdingsdag in het Rotterdamse jaar van de vrouw, kwamen vijftig vrouwen samen voor de Vrijheidsmaaltijd in het Park. Een zeer bijzondere ontmoeting aan de eettafel tussen genodigden die elkaar niet in het alledaagse tegenkomen. Het samenzijn was meteen ook het eerste moment in ons nieuwe thuis: het Parkpaviljoen.
Vrijheidsmaaltijd met Vrouwen


