Mei
20
20
Mei
21
21
wandelen
Start wo. 20 en do. 21 mei, 14:00 uur
Nationale Wandeluitdaging - start nieuwe wandelgroepen
De Bas van de Goor Foundation en Erasmus MC organiseren vanuit het Parkpaviljoen de Nationale Wandeluitdaging. Of je nu een beginnende wandelaar bent die wil werken aan een betere conditie of een ervaren loper die graag in gezelschap wandelt, iedereen is welkom. De uitdaging is om 20 weken aan een stuk elke week samen door het Park te wandelen. Er is een groep op woensdag en een groep op donderdag, de starttijd is 14:00 uur.
Kom naar de informatiemiddag op woensdag 13 mei om 14:00 uur in het Parkpaviljoen of schrijf je direct in voor de nieuwe wandelgroepen die starten op woensdag 20 of donderdag 21 mei. Aanmelden kan via de pagina Nationale Wandeluitdaging op deze site.
Dit event is al geweest


